جمعه, فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

انتشار عکس ۲ ایرانی اعدامی در کویت + جزییات

شوک: دو شهروند ایرانی در کویت که به جرم ۳ فقره قتل دستگیر شدند.

عکس 2 اعدامی ایرانی در کویت / صبح امروز به خاطر قتل یکی از حاکمان این کشور حکم تایید شد

دادگاه تجدید نظر کویت حکم اعدام دو شهروند ایرانی به اتهام قتل سه نفر از جمله یک شیخ سالمند از خانواده خاندان حاکم کویت را صادر کرده است.

دادگاه تجدیدنظر کویت حکم اعدام ۲ تبعه ایرانی به اتهام قتل ۳ نفر شامل یک شیخ سالمند از خانواده امیر کویت، یک شهروند کویتی دیگرو یک خدمتکار زن اندونزیایی را تأیید کرد.

برخی منافع گفته اند که این حکم نهایی شده است و برای اجرا تنها نیاز به دستور امیر کویت دارد.

بر اساس این گزارش، در نوامبر۲۰۱۶ جسد سه نفر از جمله یک شیخ از خانواده حاکم، یک پیرمرد۷۰ ساله کویتی و یک خدمتکار زن اندونزیایی در منطقه سلوی واقع در استان حولی یافت شده بود.

در می ۲۰۱۷ دادگاه جنایی کویت حکم اعدام این دو شهروند ایرانی را صادر کرد، همچنین این دادگاه ۲ شهروند کویتی را نیز به اتهام ارائه اسلحه برای مجرمان به پرداخت جریمه نقدی به مبلغ ۲۰۰ دینار کویت محکوم کرده است. دادگاه تجدید نظر کویت نیز این حکم را تأیید کرده است.

وزارت کشور کویت در نوامبر ۲۰۱۶ از دستگیری ۲ تبعه ایرانی در رابطه با این حادثه خبر داد. نام متهم اول محمد عبدالرضا نواصری متولد ۱۹۷۶ که به عنوان آشپز در منزل مقتول مشغول به کار بوده است و نام متهم دوم علی محمد آلبوغبیش متولد ۱۹۸۵ است.

در این گزارش آمده است: متهم اول دست و پای مقتولین را بسته و با دوستش (متهم دوم) تماس گرفته است تا برنامه‌ای را که از پیش طراحی کرده بودند پیاده کنند. متهم دوم به وسیله سلاح گرم این جنایت را مرتکب شده است و هدف آنها سرقت ۲۷۶ هزار دینار کویتی معادل با۸۸۳ هزار دلار بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *