چهارشنبه, اردیبهشت ۵, ۱۴۰۳

باز هم یک ادعای احمقانه دیگر از مسعود رجوی

شوک:‌ سرکردۀ گروهک تروریستی منافقین از مخفیگاه خود پیامی تهدیدآمیز علیه فرمانده نیروی قدس سپاه و رئیس قوۀ قضائیه صادر و آن‌ها را تهدید به ترور کرد.

خبر ویژه / مسعود رجوی سردار سلیمانی و آیت‌الله رئیسی را تهدید به ترور کرد

گروهک تروریستی منافقین به‌تازگی بیانیه‌ای منتسب به مسعود رجوی منتشر کرده و در آن تهدید کرده که سردار سلیمانی و آیت‌الله رئیسی باید به شهیدان لاجوردی و صیاد شیرازی ضمیمه شوند.
این گروهک تروریستی که در دهۀ ۱۳۶۰ از جلب حمایت مردمی ناکام ماند و به‌ناچار به دامن حزب بعث و دشمنان جمهوری اسلامی پناه برد، در سال‌های ۱۳۷۷ و ۱۳۷۸ شهیدان سیداسدالله لاجوردی و سپهبد علی صیاد شیرازی را ترور کرد.
سرکردۀ گروهک منافقین همچنین در این پیام موسوم به «پیام شمارۀ ۱۲» چنان برای فروریختن خانه و کاشانۀ مردم اظهار تأسف و تأثر می‌کند که گویی فراموش کرده ۱۲۰۰۰ نفر از مردم بی‌گناه همین سرزمین را به خاک و خون کشانده است.

منافق 1
گفتنی است، منافقین که در حاشیۀ امن دستگاه‌های اطلاعاتی غربی قرار دارند، تاکنون بارها مسئولان رسمی ایران را تهدید به ترور کرده‌اند. سخنگوی این گروهک در مرداد۱۳۹۷ نیز با اشاره به ترور شهیدان لاجوردی و صیاد شیرازی، تهدید کرده بود که فرماندۀ نیروی قدس سپاه را به‌زودی به دیدار محتوم با [شهید] لاجوردی خواهد فرستاد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *