جمعه, فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

۲ جوان پنهانی وارد اتاق عروس مشهدی شدند + عکس

 دزدانی که با شیوه ای خاص قفل درهای آپارتمانی را می گشودند در حالی به همراه مقادیر زیادی جهیزیه سرقتی دستگیر شدند که شاکیان پرونده آنان درحال افزایش است.

2 جوان مشهدی پنهانی وارد اتاق دختر دم بخت بی نوا شدند + عکس

بیست و پنجم فروردین، اهالی محله اقدسیه مشهد، دو جوان را مشاهده کردند که درحال انتقال لوازم منزل به داخل یک خودروی تاکسی تلفنی هستند. با توجه به سرقت هایی که در آن محله رخ داده بود و نیروهای کلانتری آموزش های لازم را برای پیشگیری از وقوع سرقت به اهالی این منطقه داده بودند، ناگهان شهروندان با تیزهوشی دریافتند که احتمالا دو جوان مذکور سارق هستند بنابراین با شگردی هوشیارانه، در حالی با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتند که دزدان همچنان لوازم منزل را با سرعت به داخل خودرو منتقل می کردند.

چند دقیقه بعد ناگهان خودروی گشت کلانتری الهیه از راه رسید و یکی از سارقان با دیدن خودروی پلیس فرار کرد اما همدست وی در چنگ مردم و پلیس گرفتار شد.

با انتقال متهم به دایره تجسس کلانتری، تحقیقات گسترده ای با صدور دستورات ویژه قضایی از سوی قاضی سیدهادی شریعت یار (معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) آغاز شد. نیروهای تجسس کلانتری بلافاصله وارد عمل شدند و با کسب مجوزهای قضایی، عامل دیگر سرقت ها را نیز در حالی به دام انداختند که بررسی ها نشان می داد آنان اموال سرقتی را در یکی از واحدهای آپارتمانی همان منطقه مخفی کرده اند.

اما وقتی نیروهای تجسس به محل اختفای لوازم مسروقه رفتند ناگهان جوانی با حمله به متهمی که از داخل خودروی پلیس پیاده می شد، ادعا کرد که تو بالاخره آبروی ما را بردی؟ او چنین وانمود می کرد که از سرقتی بودن لوازمی که در منزلش قرار داشت، اطلاعی ندارد. این فرد مدعی شد متهم به همراه همسر صیغه ای اش و با تاکسی تلفنی نزد من آمدند و کلید منزلم را گرفتند تا لوازم زندگی مستاجری را که صاحبخانه حکم تخلیه آن را از دستگاه قضایی گرفته بود، به طور امانت در منزل ما بگذارند تا آن ها جایی را برای ادامه زندگی اجاره کنند!

کارآگاهان دایره تجسس کلانتری الهیه که با دستورات و هماهنگی سرهنگ توفیق حاجی‌زاده (رئیس کلانتری الهیه) به تحقیقات خود ادامه می دادند در بازرسی از واحد آپارتمان مذکور موفق به کشف مقادیر زیادی لوازم منزل شدند که بررسی‌ها مشخص کرد، همه آن ها جهیزیه دختری است که مادرش به تازگی خریداری کرده و منتظر بوده تا دخترش به خانه بخت برود.

با انتقال متهمان به دادسرا، بازجویی های تخصصی از دستگیرشدگان نشان داد که راننده تاکسی تلفنی از ماجرای سرقت لوازم اطلاعی نداشت و دزدان با بهانه انتقال مقداری لوازم منزل او را به محل سرقت کشانده بودند.

در حالی بررسی های پلیس با دستورات معاون دادستان مشهد درباره سرقت‌های احتمالی دیگر سارقان جهیزیه ادامه دارد که هر لحظه بر شاکیان آن ها افزوده می‌شود تعدادی از اهالی محله اقدسیه با حضور در کلانتری و با توجه به یکسان بودن شگرد باز کردن قفل‌های آپارتمانی، از سارقان مذکور شکایت کرده اند.

«ع-ر» یکی از شاکیان این پرونده در راهروی دادسرا  گفت: از طریق همسایگان متوجه شدیم که ماموران انتظامی سارق لوازم منزل را دستگیر کرده اند و با توجه به این که قفل منزل ما نیز به همین شیوه باز شده است مطمئن هستم که دزدان دستگیر شده، همان افرادی هستند که به منزل ما دستبرد زده اند و باید پلیس در این باره تحقیق کند.

«هاشم» یکی از سارقان دستگیر شده نیز گفت: من به همراه دوستم سیامک سرقت را انجام دادیم اما این اولین باری است که اقدام به سرقت از منازل کرده بودیم! شایان ذکر است: متهمان مذکور برای کشف سرقت های احتمالی دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *