جمعه, فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

آتش سوزی مهیب در شهرری / پرونده ای مشکوک + عکس

شوک: تعدادی کانکس کارگری در محل جمع آوری و بازیافت ضایعات در شهر ری عصر دیروز به علت نامعلومی طعمه آتش سوزی شد ولی به کارگران آسیبی نرسید.

آتش سوزی مشکوک در شهرری + عکس

در ساعت ۱۷:۵۳ دقیقه روز گذشته طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵، وقوع آتش سوزی چند دستگاه کانکس اسکان کارگری واقع در شهرری، بزرگراه کریمی، خیابان سلمان فارسی به آتش نشانی تهران اطلاع رسانی شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۹ را به محل حادثه اعزام کرد.
علیرضا عیوضی فرمانده آتش نشانان اعزامی در این خصوص گفت: در محل جمع آوری و بازیافت ضایعات، چند دستگاه کانکس که محل استراحت کارگران بود، به علت نا مشخصی دچار آتش سوزی شد.

85 (1)
وی با اعلام این دود و آتش ناشی از این آتش سوزی از فاصله دور کاملا نمایان بود، افزود: آتش نشانان با رعایت اصول ایمنی و مجهز شدن به دستگاه تنفسی، با استفاده از دو رشته لوله آبده، اقدام به مهار شعله های آتش کرده و توانستند از سرایت آتش جلوگیری نمایند.

85 (4)
وی با اشاره به این که علت بروز این آتش سوزی از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی است، اظهار داشت: خوشبختانه این حادثه خسات جانی نداشت اما به تعدادی از کانکس های کارگری که در مجاورت هم قرار داشتند، خساراتی وارد شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

85 (6)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *