جمعه, فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

تشییع پیکر بهنام صفوی ساعت ۱۰ صبح پنج شنبه در اصفهان+ فیلم و تصاویر

شوک آنلاین: مراسم تشییع پیکر بهنام صفوی ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه از مقابل خانه هنرمندان اصفهان آغاز می شود.

جزییات مراسم تشییع پیکر بهنام صفوی / ساعت 10 صبح پنج شنبه در اصفهان+ فیلم و تصاویر

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان از برنامه‌هایی خبرداد که قرار است در آیین وداع با پیکر بهنام صفوی برگزار شود.

محمدعلی جعفری اظهار کرد: برنامه وداع با پیکر بهنام صفوی، حدود یک ساعت برنامه‌ریزی‌شده که از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه، بیست و پنجم اردیبهشت‌ماه مقابل خانه هنرمندان اصفهان آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: احتمالاً نماز بر پیکر این هنرمند مرحوم نیز در همین مکان اقامه می‌شود و سپس یکی دو تن از مسئولان استانی به نمایندگی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری یا شهرداری اصفهان صحبت‌هایی خواهند داشت.

جعفری تصریح کرد: سخنرانی شاعری که یکی دو آهنگ این هنرمند را سروده و سخنرانی تعدادی از هنرمندان و دوستان بهنام صفوی نیز در آیین وداع پیش‌بینی شده است.

علت اصلی درگذشت بهنام صفوی اعلام شد! + عکس

آخرین تصاویر از بهنام صفوی قبل از درگذشت

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان، درباره این هنرمند گفت: بهنام صفوی، هنرمندی بی حاشیه، آرام و اهل خانواده بود و امیدوارم بتوانیم برنامه خوب و مناسبی را برای وداع با پیکر او برگزار کنیم.

جعفری خاطرنشان کرد: پس از برگزاری آیین وداع، پیکر این هنرمند مستقیماً برای تدفین به آرامستان شاهین‌شهر منتقل می‌شود.

مراسم ترحیم این هنرمند روز پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت از سال ۹ الی ۱۲ در مسجد المهدی(عج) خیابان مرداویج و بعدازظهر همان روز از ساعت ۱۶ الی ۱۹ در مسجد امیرالمومنین(ع) خیابان جی برگزار می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

بهنام صفوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *