سه شنبه, فروردین ۲۸, ۱۴۰۳

صحبت های بهنام صفوی قبل از مرگش را بخوانید

شوک:‌ بهنام صفوی، خواننده خوش‌صدای کشورمان، روز گذشته چهره در نقاب خاک کشید و به ابدیت پیوست.

آخرین حرف‌های بهنام صفوی قبل از مرگ+ عکس

بهنام صفوی از جمله هنرمندان فوتبالی بود که بدون هیچ واهمه‌ای علاقه‌اش به استقلال را فریاد می‌زد و سال‌ها قبل در یک مصاحبه مفصل با مجله «ورزش و تصویر» از علایقش به استقلال و استقلالی‌ها سخن به میان آورد. به بهانه درگذشت این چهره هنری بد ندیدیم خلاصه‌ای از آن مصاحبه را تقدیم شما عزیزان کنیم. البته با ذکر این نکته که مصاحبه فوق آذر سال ۹۵ و چند روز پس از فوت منصورخان پورحیدری گرفته شده بود. به همین خاطر صفوی با حرارت و علاقه خاصی از منصورخان حرف می‌زد. با هم چکیده حرف‌های بهنام با ورزش و تصویر را می‌خوانیم:
* استقلال میراث پورحیدری است. منصورخان برای زنده نگه داشتن استقلال خیلی زحمت کشید. من خودم به خاطر بیماری‌ام حال و هوای خانواده عزیز پورحیدری را درک می‌کنم. منصورخان واقعاً استقلالی است و جای خالی‌اش تا ابد در استقلال حس می‌شود.
* باید از کارلوس کی‌روش حمایت کرد، چون تیم ملی ما را به موفقیت رسانده است.
* کاش سرمایه‌های فوتبال ایران را در زمان زنده بودن و سلامتی مورد تکریم قرار بدهند نه زمانی که بیمار شدند.
* همه استقلالی‌ها باید از پورحیدری درس تعصب بگیرند.
* با خیلی از استقلالی‌ها و به طور کلی ورزشی‌ها رفیقم. دوستان پرسپولیسی بسیار ارزشمندی هم دارم. با آرش برهانی و نیکبخت خیلی رفاقت دارم و البته با حمید استیلی عزیز هم خیلی دوست هستم. کلاً استقلالی‌ام، اما به پرسپولیسی‌ها هم خیلی ارادت دارم.
* قرار بود در دوران مدیریت آقای واعظی‌آشتیانی برای استقلال ترانه بخوانم، اما بنابر دلایلی شرایط محقق نشد. دلم می‌خواهد برای منصورخان پورحیدری نیز بخوانم، ولی ترانه پورحیدری باید به معنای واقعی کلمه در شأن پدر استقلال باشد.
* بعد از عمل جراحی حضور خدا در زندگی‌ام را خیلی بیشتر از قبل احساس کردم به همین خاطر کلاه لبه‌داری که عبارت مقدس خداوند روی آن نوشته شده را بر سرم گذاشتم. خیلی خوب است که خدا سر آدم کلاه بگذارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *