جمعه, فروردین ۳۱, ۱۴۰۳

دومین مدیر فوتبالی در قتل وکیل تهرانی چه نقشی داشت؟ / او و هدایتی در پلیس آگاهی چه گفتند؟ +جزییات

شوک آنلاین: حسین هدایتی و «الف.م» مدیر فوتبالی به عنوان مطلع و گواه در خصوص پرونده قتل حمید حاجیان در اداره دهم پلیس آگاهی حضور یافتند و مدیر فوتبالی بعد از ارائه توضیحات اداره پلیس را ترک کرد.

تیراندازی وکیل

انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر بازداشت یک مدیر فوتبالی، چه پشت پرده ای دارد.

پیگیری‌هاحاکی از این است که «الف.م» که یکی از مدیران فوتبالی بویژه در باشگاه استیل آذین است به عنوان مطلع و گواه در رابطه با پرونده قتل حمید حاجیان در اداره دهم پلیس آگاهی حاضر و پس از ارائه مطالب از اداره دهم پلیس آگاهی خارج شد.

بر پایه این گزارش حسین هدایتی که از چند روز گذشته به عنوان مطلع و گواه در رابطه با پرونده قتل حمید حاجیان به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شده است هنوز در پلیس آگاهی است؛ دلیل حضور وی داشتن قرار بازداشت در یک پرونده ستاد اقتصادی عنوان شده است.

این اقدام در راستای قتل وکیل تهرانی صورت گرفت و از آنجاییکه از این وکیل در محاکمه پرونده اقتصادی نام برده شده بود تیم جنایی پلیس آگاهی تهران و بازپرس پرونده پس از مظنون گیری های بسیار و عدم شناسایی شدن قاتل یا طراحان این ترور مرگبار با این فرضیه که قتل وکیل حمید حاجیان می تواند توسط مافیای اقتصادی صورت گرفته باشد در دستور کار قرار داده شد.

به گزارش پرونده،چهارشنبه شب، چهارم اردیبشهت ماه بود که  در خیابان کامرانیه جنوبی حمید حاجیان، وکیل ۴۱ ساله که مدیر دفتر وکالت بود همراه خانم منشی ۲۵ ساله در پارکینگ دفتر کارش هدف شلیک های یک مرد قرار گرفت.

در این ترور مرگبار وکیل تهرانی کشته شد و خانم منشی که گفته می شود زن صیغه ای حمید حاجیان است زخمی شد و با انتقال به بیمارستان از مرگ نجات یافت.

قتل این وکیل در حالی صورت گرفت که تقریبا یک ماه پیشتر حسین هدایتی، متهم اخلال در نظام اقتصادی کشور که به جهت حمایت های مالی از برخی از باشگاه های فوتبال مشهور شده است در پنجمین جلسه دادگاه خود و در دفاعیات خود گفته بود: به سراغ حمید حاجیان که یک وکیل با نفوذ است و ۵۰ میلیارد تومان پول بنده را خورده و برده است بروید. حاجیان به من گفت اگر اسمش را در دادگاه ببرم از من شکایت می‌کند؛ شاید فرار آقای یقینی نیز دست ایشان باشد.

از این رو در حال حاضر حسین هدایتی می تواند در یکی از فرضیه های پلیسی رازگشای قتل این وکیل باشد و از امروز صبح تحت بازجویی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *