پنج شنبه, فروردین ۹, ۱۴۰۳

راز عجیب داماد کوچک در کنار عروس خانم ! / جنجالی که عکس ها برپا کرد!

مدت کوتاهی پس از انتشار تصاویر مراسم ازدواج زوج جوانی در مکزیک موج انتقادها در شبکه های اجتماعی به راه افتاد غافل از اینکه این تصاویر واقعیتی را در خود پنهان داشت که کسی متوجه آن نشده بود.

عکس عروسی داماد کوچک در کنار عروس خانم جنجال به پا کرد !+عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، ماجرای عکس عروسی یک پسر بچه با زنی جوان خیلی زود مثل یک ویروس در فضای مجازی منتشر شد .

تصاویر مراسم ازدواج پسری کم سن و سال با دختری جوان و بالغ نظرات و واکنش ها به سمتشان سرازیر شد غافل از اینکه کاربران فضای مجازی اصل ماجرا را بدانند.

اصل واکنش کاربران با دیدن این تصاویر به دلیل سن پایین داماد و بالاتر بودن سن عروس بوده که کاملا طبیعی است که به هیچ وجه ازدواج یک پسر نوجوان با دختری جوان مورد قبول نباشد و هیچ فرهنگ و ملیتی آن را جایز ندانند اما اتفاق عجیبی که موجب شده مهمانان با خوشحالی در مراسم حضور یابند در فضای مجازی خبرساز شد.

رسانه های مکزیکی پس از این واکنش ها و ابهامات گزارش دادند که قهرمانان عکس های ویروسی در طول یک جشن دو روزه در شهر بومی Xaltianguis، Acapulco، که با دختر مورد علاقه اش ازدواج کرده است مرد جوانی به نام جاناتان است.

گرچه داماد مثل یک دانش آموز ابتدایی به نظر می رسد ولی او در واقع یک مرد ۱۹ ساله جوان است که از یک بیماری نادر رنج می برد که باعث اختلال در رشد او شده و موجب شده او خیلی جوانتر از سن خود به نظر برسد.

با وجود وضعیت جاناتان او موفق شد عشق اش را پیدا کند و آخر هفته گذشته او و دختر مورد علاقه اش مراسم ازدواج خود را برگزار کردند.

تصاویر متعلق به یک مراسم ازدواج قانونی و تایید شده است و باید گفت که این مراسم نه شوخی بود نه یک چالش، فقط شادترین روز یک زن و شوهر جوان در روز ازدواجشان بود.
|عکس جنجال ازدواج با پسربچه (2)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *