پنج شنبه, فروردین ۹, ۱۴۰۳

مادر مینا درباره قتل فجیع دخترش چه گفت؟!+عکس

پلیس افغانستان اعلام کرد که قاتلان مینا منگل در حال حاضر فراری هستند.

گفت و گو با مادر مینا دختر افغان که کشته شد!+عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، بیش از ۱۸ سال از سقوط طالبان در افغانستان می‌گذرد اما زنان این کشور هنوز از محدودیت‌ها و خشونت‌ها رهایی نیافته‌اند. در یکی از آخرین موردها می‌توان به قتل مینه منگل مجری سابق تلویزیون افغانستان اشاره کرد اما در ارتباط با پرونده وی هنوز کسی بازداشت نشده است.

دقایقی قبل از اینکه مینه منگل روزنامه‌نگار برجسته افغان و مشاور پارلمانی در روز شنبه ۲۱ اردیبهشت از خانه خارج شود و به محل کارش برود، از پدر و مادرش خواسته بود تا ۱۵ افغانی قرض او به مغازه‌دار محل را بپردازند. او پس از اینکه در خانه را بست و وارد خیابان شد توسط افراد ناشناس موتورسوار هدف ۹ گلوله قرار گرفت و کشته شد.

انیسه منگل مادر این مجری سابق تلویزیون افغانستان به رویترز می‌گوید که دخترش پس از سال‌ها تلاش به موفقیت و شادی رسیده بود. سخت کار می‌کرد تا یک زن حرفه‌ای باشد.

تاکنون کسی در ارتباط با این قتل که در روز روشن رخ داد، دستگیر نشده است، اما مقام‌ها پلیس گفته‌اند که خانواده منگل از چهار نفر از جمله همسر سابق دخترشان شکایت کرده‌اند. سخنگوی پلیس کابل در این زمینه می‌گوید: این چهار نفر فرار کرده‌اند اما پلیس در تلاش برای بازداشت آن‌هاست.

مادر منگل معتقد است که تعهد او به خانواده و کارش، او را کشته است. وی همسر سابق دخترش را متهم می‌کند که در این قتل دست داشته است چراکه مینه نمی‌خواست از کارش دست بکشد و علاقمند بود همچنان بر صفحه تلویزیون ظاهر شود.

خانم منگل در شبکه‌های اجتماعی فعال بود و۱۰ روز قبل از کشته شدنش در فیس‌بوک نوشت که زندگی‌اش در خطر است و تهدید شده است. او در این نوشته تاکید کرده است که به خدا ایمان دارد و زنان قوی هرگز از مرگ نمی‌هراسند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

عکس گفت و گو با مادر مینه (2)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *