شنبه, اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳

خانه یک روستایی پر از ۱۰۰ دلاری بود! / در مهاباد فاش شد

شوک: فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ۹۶ قطعه اسکناس ۱۰۰ دلاری از یک منزل مسکونی در روستای دریاس مهاباد کشف شد.

مسعود خرم‌نیا امروز در ارومیه با اشاره به مهمترین کشفیات صورت گرفته در یک هفته گذشته در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در یکی از عملیات‌ها، پس از آنکه خبری از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر فعالیت فردی مبنی بر کار خرید و فروش غیرمجاز ارزهای خارجی در یکی از روستاهای مهاباد به نام دریاس در اختیار نیروهای نظامی قرار گرفت، اقدامات لازم برای تعیین صحت و سقم این خبر آغاز شد.

وی با بیان اینکه پلیس با تحقیقاتی که انجام داد و با کسب سرنخ‌هایی موفق به شناسایی فرد مورد نظر شد، افزود: از آنجایی که برای ورود به منزل این فرد نیاز به کسب مجوز قضایی بود، با اخذ مجوز قضایی، ماموران انتظامی در یک عملیات غافلگیرانه وارد منزل شخصی این فرد شده و اقدام به بازرسی از این منزل کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در بازرسی‌ها ۹۶ قطعه اسکناس ۱۰۰ دلاری کشف و ضبط شد، ادامه داد: ارزش ریالی این قطعه‌ها برابر با یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال برآورد شده است و همچنین فرد متهم پس از دستگیری برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

کشف لوازم یدکی قاچاق به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال در ماکو

وی با اشاره به کشف لوازم یدکی قاچاق در ماکو عنوان کرد: ماموران انتظامی مستقر در محور ماکو به تهران با مشاهده رفتار مشکوک راننده یک دستگاه اتوبوس دستور ایست به راننده داده و اقدام به بازرسی از آن کردند.

خرم‌نیا با اشاره به اینکه در این بازرسی‌ها ۲۹۱ قلم لوازم یدکی خودروی قاچاق به ارزش دو میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال کشف شد، عنوان کرد: راننده این اتوبوس نیز به دلیل حمل کالاهای قاچاق متهم شناخته و دستگیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *