پنج شنبه, فروردین ۹, ۱۴۰۳

لحظه حمله دسته جمعی ۱۰ دانش آموز اوباش به مردم

شوک: حدود ۱۰ دانش آموز لندنی با حمله دسته جمعی به تعدادی افراد محلی در یکی از محله‌های لندن، صحنه‌ای وحشتناک را رقم زدند.

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است، لحظه حمله دسته جمعی حدود ۱۰ دانش آموز انگلیسی به افراد محلی را به تصویر می‌کشد. این دانش آموزان در حالی که یونیفرم مدرسه بر تن داشتند با مشت و لگد به چند نفر حمله ور شدند. در ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است چگونگی وقوع این درگیری را نشان می‌دهد.
در این ویدئو مشاهده می‌شود این دانش آموزان که یونیفرم سرمه‌ای بر تن دارند به این افراد حمله ور می‌شوند. این ویدئو نشان چند نفر را نشان می‌دهد که بر اثر حمله دانش آموزان در حالی که قصد فرار داشتند روی زمین سقوط می‌کنند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی این افراد در محوطه بیرونی یکی از فروشگاه‌ها نشسته و در حال صرف غذا و صحبت بودند که ناگهان مورد حمله این دانش آموزان قرار گرفتند. این اتفاق در محله‌ای در جنوب لندن رخ داد.
این ویدئو با کپشن ” چه مشکلی برای این بچه‌های جنوب لندن پیش آمد؟ ” در فیسبوک به اشتراک گذاشته شد. بسیاری از کاربران فیسبوک وحشت خود را از دیدن این ویدئو ابراز داشتند. یکی از کاربران با نام مایکل مالکلمسون در کامنتی در زیر این ویدئو نوشت: ” والدین این دانش آموزان باید به آن‌ها افتخار کنند. قطعا رفتاری شرم آور بود. ”
کاربر دیگری با نام ماری هیگینز در کامنت دیگری نوشت: ” امروز هفتاد و پنجمین سالگرد D-Day (عملیات نپتون یا پیاده سازی‌های نرماندی فرانسه) است که روزی جوانان ما برای آزادی ما جان خود را فدا کردند و ببینید که نوجوانان امروزی ما هیچگونه احترامی قائل نیستند. چه فضاحتی! ”
گفتنی است؛ پلیس محلی انگلیس از آغاز تحقیقات در مورد این حادثه خبر داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *