جمعه, فروردین ۳۱, ۱۴۰۳

حرف های تکاندهنده شیطان شرق تهران / او دلش به گریه های ۵ زن نسوخت+ فیلم گفتگو

شوک آنلاین: راننده شیطان صفت پراید در نقش مسافرکش، زنان و دختران را در شرق تهران هدف آزار و اذیت شوم در خودرویش قرار می داد.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، آخرین روزهای آبان ماه سال گذشته دختر جوانی با در دست داشتن پرونده‌ ای از دادسرای امور جنایی تهران پای در اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران گذاشت و اقدام شیطانی راننده پراید که مسافرکشی می کرد پرده برداشت.

منیژه در حالیکه اشک می‌ریخت پیش روی بازپرس پرونده گفت: ساعت ۲۱:۵۰ دقیقه جلوی مترو نوبنیاد منتظر تاکسی بودم تا به حکیمیه بروم که یک پراید سفید رنگ جلوی پایم توقف کرد و چون فکر می‌کردم مرد جوان مسافرکش است سوار بر خودرویش شدم.

بعد از دقایقی که یکی از مسافران از خودرو پیاده شد و در حالیکه من تنها در صندلی جلو بودم پسر جوان به سمت جاده انحرافی جاده تلو رفت و در آنجا پس از کتک‌کاری و درگیری مرا هدف آزار و اذیت قرار داد و این در حالی بود که در این درگیری پسر جوان یکی از دندان‌هایم را شکست.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران برای دستگیری عامل این اقدام شیطانی وارد عمل شدند که در گام نخست کارآگاهان در برابر پرونده مشابه دیگری قرار گرفتند که یک دختر دیگر به همین شیوه هدف آزار و اذیت راننده ارابه شیطان قرار گرفته است.

تیم پلیس جنایی تهران در این شاخه ردیابی‌های پلیسی را آغاز کردند و در این مرحله با اقدامات پلیسی توانستند شماره پلاک خودروی پسر جوان را که برای یک زن میانسال است به دست آورند و مشخص شد که راننده ارابه شیطان همان پسر زن میانسال است.

تجسس‌های پلسی برای دستگیری متهم آغاز شد و ماموران پسر جوان را که در حال خارج شدن از خانه‌شان بود دستگیر کنند.

حمید ابتدا خود را بیگناه می‌دانست و سعی داشت با چرب‌زبانی خود را بیگناه معرفی کند اما وقتی از سوی طعمه‌هایش قرار گرفت به ناچار لب به سخن باز کرد.

گفتگو با راننده ارابه شیطان

حمید ۲۷ ساله، جوانی آرام و گوشه‌گیر است که بخاطر نیازش به رابطه نامشروع در خیابان‌های شرق تهران زنان و دختران را در نقش مسافرکش سوار بر خودرویش کرده و پس از کتک کاری و تهدید آنها را هدف آزار و اذیت قرار داده است.

سابقه‌داری؟

نه، تا حالا خلاف نکرده بودم.

الآن به چه جرمی دستگیر شدی؟

آزار و اذیت جنسی زنان.

اولین بار کی این نقشه را اجرا کردی؟

اواخر سال گذشته بود.

چند روز است دستگیر شدی؟

۱۰ روز قبل داخل خانه بودم که پلیس وارد خانه شد و مرا دستگیر کرد.

چطور طعمه‌هایت را گرفتار می‌کردی؟

در شرق تهران در نقش مسافرکش با خودروی پراید زنان را سوار بر خودرو می‌کردم و سپس مسیر را تغییر می‌دادم و به اتوبان‌های شرق تهران می‌رفتم و در آنجا به با تهدید و کتک‌کاری نقشه‌ام را به اجرا می‌رساندم.

چرا به اتوبان‌های شرق تهران می‌رفتی؟

خلوت و کم تردد بود و کسی به رفتارهای ما توجه‌ای نمی‌کرد.

طعمه‌هایت مقاومت نمی‌کردند؟

درگیر می‌شدم و سعی داشتند فرار کنند اما در خودرو را از داخل قفل کرده بودم و نمی‌توانستند فرار کنند ولی ۳ تن از زنان به خاطر شرایطی که پیش آمده بود توانستند فرار کنند و در نقشه‌ام ناکام ماندم.

چطور فرار کردند؟

درگیری بالا می‌گرفت و ناگهان خودروهای زیادی به سمت ما در حال حرکت بودند و احتمال می‌دادم متوجه ماجرا شوند به همین خاطر در خودرو را باز می‌کردم و آنها به سرعت پا به فرار می‌گذاشتند.

چرا دست به این کار زدی؟

غریزه جنسی‌ام زیاد بود و برای اینکه به آرامش برسم دست به این کار زدم.

چرا به حل این مشکل به پزشک مراجعه نکردی؟

خجالت می‌کشیدم و این اعتماد به نفس را نداشتم که به پزشک مراجعه کنم.

پوشش زنانی که هدف قرار دادی برایت مهم بود؟

مهم بود ولی وقتی حالم بد می‌شد دیگر به هیچ چیزی فکر نمی‌کردم و تنها به دنبال این بودم که نقشه‌ام را به اجرا برسانم تا به آرامش برسم.

نخستین شاکی پرونده‌ات یک زن محجبه بود که دندان‌هایش را شکستی؟

بله، مقاومت کرد و با هم درگیر شدیم که نمی‌دانم چه شد که دیدم از دهانش خون می‌آید.

خانواده‌ات خبر دارند دست به چه کاری زدی؟

متوجه شدند و نمی‌دانم دیگر مرا قبول می‌کنند یا نه.

فکر می‌کردی دستگیر شوی؟

نه، چون فکر نمی‌کردم کسی از من شکایت کند.

چرا نباید شکایت می‌کردند؟

منظورم این است که فکر نمی‌کردم شماره پلاک خودرو را برداشته‌اند.

دستگیر نمی‌شدی این روند ادامه داشت؟

نمی‌دانم، توبه کرده بودم.

بیشتر بخاطر تنوع این کار را می کردی یا لذت؟

بیشتر بخاطر لذت به سراغ زنان می‌رفتم.

یعنی اگر دستگیر نمی‌شدی برای لذت بیشتر به سراغ زنان دیگر می‌رفتی؟

شاید، بله.

بعد از اقدام شوم عذاب وجدان نداشتی؟

داشتم، بعد از اینکه زنان را از خودرو پیاده می‌کردم پشیمان می‌شدم اما باز غریزه جنسی به سراغم می‌آمد و نقشه دیگری طراحی می‌کردم.

اگر خدایی نکرده یکی با نزدیکان تو این کار را می‌کرد چه حسی داشتی؟

حس بد. شاید دست به قتل عامل این کارها می‌زدم.

بنا بر این گزارش، جوان شیطان صفت برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است و بازپرس پرونده خواست تا در صورتی که افراد دیگری به این شیوه هدف آزار و اذیت قرار گرفته‌اند به پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *