سه شنبه, اسفند ۲۹, ۱۴۰۲

این دختر ورزشکار گم شده است ! / کمک کنید ! + عکس ها

شوک: «شاررژ ندارم ،گوشی ام خاموش می شود،نگران نباش تا نیم ساعت دیگر به خانه برمی گردم.»این آخرین پیامی بود که ظهر روز جمعه از طرف لیدا به خواهرش ار سال شد و حالا پس از گذشت چند روز سرنوشت دختر جوان در هاله ای از ابهام باقی مانده است و خواهرش چشم به در دوخته تا خبری از او شود.

لیدا کاوه لی 38 ساله را دیده اید ! / دختر ورزشکار گم شده است ! / کمک کنید ! + عکس ها

photo_2019-06-24_09-33-29

از روز گذشته عکس لیدا کاوه لی دختر ۳۸ ساله تهرانی با این متن دست به دست بین کاربران فضای مجازی درحال انتشار است:«لیدا کاوه لی از روز جمعه از خانه خارج شده و دیگر از او خبری نیست ،اگر از او اطلاعی دارید با این شماره ۰۹۱۲۳۸۹۹۹۵۷ تماس بگیرید و خانواده او را از نگرانی در بیاورید.«

انتشار این پست درفضای مجازی باعث شد به سراغ خانواده ی لیدا برویم ،پشت خط صدای بغض آلودی به گوش می رسد.او خواهر بزرگتر لیداست. خواهری که چند سالی است تنها همدم خواهر کوچکترش است و مثل مادری مهربان هوایش را داشته است .

دختر جوان یک چشمش اشک است و یک چشمش خون،از خواهرش که می پرسم می گوید: ساعت حدود ۱۲:۱۵ روز جمعه بود که لیدا برای چاپ یک عکس روی تخته شاسی از خانه خارج شد. گویا ابتدا برای چاپ عکس به سعادت آباد رفته اما چون عکاسی بسته بوده به شهرک غرب مراجعه کرده است .این ها را بعدا یکی از دوستانش برایم تعریف کرد.

خواهر لیدا می گوید: ساعت ۲ ظهر بود که یک پیام از لیدا برایم ارسال شد،وقتی پیام را نگاه کردم نوشته بود،من شارژ ندارم ،تا نیم ساعت دیگر به خانه برمی گردم ،نگران نباش . به همه چیز فکر می کردم به جزء اینکه قرار است دیگر خواهرم را نبینم.شب بود که به خانه برگشتم ،اما لیدا هنوز به خانه برنگشته بود،نگرانش شدم ، با گوشی تلفن همراهش که تماس گرفتم خاموش بود. دلشوره ام هر لحظه بیشتر می شد. خیلی ترسیده بودم .با همه دوستانش تماس گرفتم و از لیدا پرسیدم اما هیچ کس خبری نداشت.

این انتظارتا ساعت ۱۲ به طول انجامید تا اینکه سرانجام پای پلیس به ماجرای ناپدید شدن لیدا باز شد.

خواهر لیدا می گوید: ساعت که از ۱۲ شب گذشت و خبری از خواهرم نشد دیگر طاقت نیاوردم و به کلانتری محله رفتم.

فردای آن روز پرونده ای در خصوص ناپدید شدن لیدا باز شد و حالا مأموران پلیس آگاهی تهران در تلاش هستند تا از او ردی به دست بیاورند.از آن طرف عکس خواهرم را در فضای مجازی منتشر کردیم شاید از این طریق هم بتوانیم ردی از او به دست بیاوریم.

وی در ادامه افزود:در این چند فقط چند نفر تماس گرفتند،اما هیچ کدام از این تماس ها کمکی به ما نکرد،مثلا یک نفر تماس گرفت و گفت یک نفر که شبیه لیدا بوده است را پشت فرمان یک پژوی پرشیای سفید رنگ دیده است اما خواهرم هیچ وقت رانندگی نمی کرد.

وی در ادامه گفت: لیدا آزارش حتی به یک مورچه هم نرسیده بود،همه او را به عنوان یک آدم صلح جو و میانجی گر می شناختند.

او ورزشکار بود،یک دوچرخه سوار حرفه ای در این چند روز این چند روز غم دوری از خواهر پیرم کرده است ،در این میان حرف های برخی از آدم ها بیشتر آزده ام می کند.می گویند قهر کرده ،می گویند اختلال حواس دارد.اما هیچ کدام از این گفته ها درست نیست ،من مطئن هستم ناپدید شدن خواهرم ماجرای دارد که به زودی متوجه می شویم.

بنا بر ای گزارش، تحقیقات پلیسی برای ردیابی سرنخ از ماجرای ناپدید شدن مرموز این دختر جوان در پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *