پنج شنبه, فروردین ۹, ۱۴۰۳

دختر ۱۶ ساله آبادانی به دست این پسر و دوست پلیدش راهی بیمارستان شد + عکس

شوک: دزدان خشن با چاقو برای سرقت به جان دختر نوجوان در آبادان افتاده بودند که از سوی مردم دستگیر شدند.

این پسر خشن دختر آبادانی را چاقو چاقو کرد!/ او نقشه پلیدی داشت! + عکس

چندی قبل با توجه به افزایش پرونده های سرقت گوشی قاپی و کیف قاپی در آبادان تیمی از ماموران کلانتری ۱۱ ولیعصر برای دزدان خشن وارد عمل شدند.

ماموران در این شاخه از تحقیقات پی بردند که دزدان سوار بر موتور با تهدید چاقو اقدام به زورگیری و سرقت گوشی و کیف در خیابان های آبادان می کنند.

بدین ترتیب ماموران به صورت ویژه گشت زنی های پلیسی را آغاز کردند تا اینکه اهالی منطقه امیرآباد آبادان در تماس با ماموران از دستگیری سارق جوانی که قصد زورگیری از یک دختر جوان داشت خبر دادند.

ماموران با حضور در محل دستگیری سارق خشن پی بردند که این دزد جوان پس از کتک کاری و زخمی کردن دختر ۱۶ ساله‌ای با چاقو قصد دزدیدن موبایل وی را داشته که اهالی محل به کمک دختر نوجوان می‌روند.

سارق چاقو به دست که باعث زخمی شدن دختر نوجوان شده بود وقتی در برابر اهالی این منطقه قرار گرفت با سرعت پا به فرار گذاشت اما همدست وی از سوی مردم دستگیر شد.

ماموران در این مرحله پس از دستگیری متهم توانستند مفخیگاه دزد خشن را که چاقو به دست است در خرمشهر ردیابی کنند که در عملیاتی غافلگیرانه این سارق خشن را که از دزدان سابقه دار هستند دستگیر کردند.

سارق خشن به ۱۴ زورگیری خشن و زخمی کردن دختر نوجوان برای سرقت گوشی موبایلش اعتراف کرد.

بنا بر این گزارش، دختر نوجوان برای درمان به بیمارستان منتقل شد و  متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *