پنج شنبه, فروردین ۳۰, ۱۴۰۳

اقدام تکاندهنده بدل ایرانی مسی با یک دختر در دبی+ فیلم

شوک: تجاوز بدل ایرانی مسی به دختر ۲۳ ساله در دوبی جنجال برانگیز شد.

پشت پرده اقدام پلیدانه رضا پرستش با دختر ایرانی در دبی+ فیلم

در تازه‌ترین حاشیه‌ها پیرامون رضا پرستش، بدل ایرانی مسی، ماجرای تجاوز او به ۲۳ دختر ایرانی در دوبی جنجال برانگیز شد.

هرچند انتشار شایعه تجاوز رضا پرستش به ۲۳ دختر در فضای مجازی با واکنش‌های سیاری در میان کاربران ایرانی شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت، اما بدل ایرانی مسی به انتشار این شایعه واکنش نشان داد.

رضا پرستش در واکنش به انتشار شایعه تجاوز به  ۲۳ دختر ایرانی در فیلمی که در صفحه مجازی خود منتشر کرد، گفت: به تازگی یک خبر دروغ مبنی بر تجاوز من به ۲۳ دختر در شبکه‌های اجتماعی درحال دست به دست شدن است، از همین تریبون به منتشر کنندگان این شایعه اعلام می‌کنم که با آبروی افراد بازی نکنید و کسی را قضاوت نکنید.

بدل ایرانی مسی افزود: همه ما می‌دانیم اگر حتی یک مورد از این اتفاق رخ دهد و شکایتی مطرح شود، فرد مجرم خیلی زود دستگیر می‌شود، ۲۳ مورد که دیگر جای خود دارد.

رضا پرستش تصریح کرد: اگر همچین خبری صحت داشت من الان درحال تهیه یک ویدئو در خانه خود نبودم و پشت میله‌های زندان بودم.

وی عنوان کرد: من از طریق مراجع قضایی این موضوع را پیگیری می‌کنم.

«رضا پرستش» در تمام جوانی و نوجوانی اش با یک جمله مواجه بود: «تو چقدر شبیه مسی هستی» آن قدر که دوستان و خانواده اش هم او را به همین نام صدا می‌زدند. اما او چندان هم به این موضوع واکنش نداشت و کار خودش را می‌کرد. تا اینکه چندماه پیش به پیشنهاد خانواده خواست وارد این بازی شود و عکسش را برای رسانه‌ها فرستاد و با واکنش‌های عجیب و غریب آن‌ها مواجه شد. طوری که به ما می‌گوید حالا چند وقتی است که خودم هم قبول کرده ام که واقعا شبیه مسی هستم.

پدر من یک فوتبالیست با تعصب است که ازقضا طرفدار رئال مادرید هم هست

زمان جام جهانی ۲۰۱۴ هنوز کسی مرا نمی‌شناخت، اما خانواده مرا مسی می‌دانستند، وقتی ایران با تک‌گل مسی آن هم در دقایق پایانی به آرژانتین باخت، پدرم با من تماس گرفت و گفت که شب خانه نیا، چون من گل زده بودم خیلی از دوستانم هم زنگ می‌زدند و به خاطر گل مسی به من بدو بیراه می‌گفتند.

روزنامه Bola vip نوشت: دوقلو گمشده مسی در ایران حضور دارد، رضا پرستش شباهت زیادی به ستاره بارسلونا و جهان دارد به همین خاطر او شهرت زیادی پیدا کرده است.

روزنامه entrelineas نوشت: باورنکردنی است، بدل مسی در ایران زندگی می‌کند، شبکه اجتماعی فیفا نیز با انتشار عکسی از وی و شباهتش با مسی نوشت.

سایت infobae نیز به این موضوع پرداخت و نوشت: پسری که ابتدا در نانوایی کار می‌کرد، اکنون به علت شباهت بالایش به مسی مشهور شده است. او مدل موهایش همچون مسی است و ریش خود را مانند مسی رنگ کرده است و با پیراهن تیم ملی فوتبالآرژانتین در خیابان‌های تهران راه می‌رود و مردم با او سلفی می‌گیرند.

پسرخاله من در استکهلم کافه دارد و همیشه به من می‌گفت: شبیه مسی هستی یکبار حسابی اصرار کرد که موهایت را شبیه مسی کوتاه کن و شبیه مسی لباس بپوش، آن‌ها هم برای کافه یک ایونت با حضور یکی از بازیکنان بارسلونا اعلام می‌کنند در آن روز جمعیت زیادی به کافه آمد وقتی من با سه چهارتا بادیگارد داخل رفتم همه جا سکوت کامل بود.

همه فکر می‌کردند مسی آمده است. ما ترسیدیم که اتفاق بدی بیفتد و فوری پشت بلندگو اعلام کردند این شخصیت بدل مسی است و این برنامه یک جوک بود. واقعا ممکن بود کار خطرناک شود. چون به مسی حق شکایت می‌داد که یک نفر از نامش سوء استفاده می‌کند.

اسپانسر تیم بارسلونا هواپیمایی قطر است. من دقیقا با آن هواپیمایی از سوئد به تهران می‌آمدم، آن موقع هنوز به عنوان بدل مسی خودم را معرفی نکرده بودم و قصه قبل‌تر از این حرفهاست

خدمه هواپیما بعد از دیدن من فکر می‌کردند واقعا مسی سوار هواپیما شده است. من بلیطم را نشان دادم و گفتم من ایرانی هستم و به تهران می‌روم، اما در نهایت مرا بلند کردند و به خاطر این شباهت به جایگاه vip هواپیما بردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *