سه شنبه, اسفند ۲۹, ۱۴۰۲

پشت پرده اقدامات خبیثانه ۲ نماینده دادستان / عملیات پلیس امنیت برای دستگیری ۲ متهم+ عکس

شوک: رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت، از شناسایی و انهدام یک باند جعل عنوان در تهران خبر داد و گفت: این متهمان با جعل عنوان از مالکان واحدهای صنفی محدوده های مختلف شهر تهران، اخاذی می کردند.

این 2 نماینده دادستان راز پلیدی داشتند / پلیس امنیت تهران فاش کرد + عکس

سردار “علی ذوالقدری”، به تشریح جزییات این خبر پرداخت و گفت: با شکایت تعدادی از کسبه و مالکان واحدهای صنفی محدوده های مختلف شهر تهران، مشخص شد که ۲ مرد تحت پوشش نماینده دادستان و ماموران اماکن پلیس، ضمن مراجعه به واحدهای صنفی، به بهانه های مختلف از مالکان این واحدها ایرادهای صنفی گرفته و اقدام به اخاذی می کنند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان داشت: با اعلام این شکایت ها تیمی از ماموران این یگان با هماهنگی های انجام شده به تحقیقات در این خصوص پرداختند که طی آن مشخص شد، متهمان با جعل مدارک شناسایی و غصب عنوان دولتی، به واحدهای صنفی محدوده های مختلف شهر تهران مراجعه کرده و ظاهرا پس از بررسی و بازرسی از این واحدها به بهانه های واهی از مالکانشان اخاذی می کنند.

وی افزود: در تحقیقات فنی انجام شده چهره متهمان و مشخصات ظاهری آنها به دست آمد و ضمن آموزش به مالکان واحدهای صنفی، طی یک عملیات ضربتی ماموران موفق به دستگیری این ۲ متهم به هنگام اخاذی از مالک یک واحد صنفی شدند.

سردار ذوالقدری بیان داشت: متهمان پس از دستگیری به پلیس اماکن عمومی پلیس پایتخت منتقل شده و در تحقیقات انجام شده ضمن اعتراف به جرم خود مبنی بر اخاذی از مالکان واحدهای صنفی، اظهار داشتند که با جعل عنوان دولتی از این واحدها ایراد گرفته و به این بهانه اخاذی می کردند و این در حالی بود که طی بازرسی از مخفیگاه متهمان، تعدادی تجهیزات قلابی از جمله بیسیم، شوکر و تعدادی مدارک و مهرهای جعلی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از اعتراف به جرایم خود به دادسرا منتقل شده و با صدور قرار وثیقه پنج میلیاردی روانه زندان شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *