پنج شنبه, فروردین ۹, ۱۴۰۳

ملی پوش افغان در انفجار های امروز جان سالم به در برد؟

شوک آنلاین: فدراسیون فوتبال افغانستان به شایعات مطرح شده درباره کشته شدن تعدادی از بازیکنان تیم ملی فوتبال این کشور در انفجار امروز شهر کابل واکنش نشان داد.

صبح امروز (دوشنبه) یک انفجار مهیب در نزدیکی فدراسیون فوتبال افغانستان و استادیوم قاضی در منطقه «پل محمد خان» شهر کابل رخ داد که این حادثه قربانیانی داشته است. طبق گزارش رسانه‌های محلی این انفجار در منطقه ۱۶ پایتخت افغانستان رخ داده و بنا به گفته مسئولان فدراسیون فوتبال افغانستان، حداقل ۱۶ تن از اعضای این فدراسیون در این حادثه زخمی شده‌اند، ضمن اینکه به ساختمان این فدراسیون هم خساراتی وارد آمده است.

در همین حالی برخی منابع داخلی در فدراسیون فوتبال افغانستان از کشته و زخمی شدن تعدادی از کارکنان این فدراسیون و حتی ملی‌پوشان این کشور خبر داده‌اند. انفجار بمب در محلی رخ داده که برخی از نهادهای دولتی افغانستان از جمله وزارت دفاع و فدراسیون فوتبال این کشور واقع شده‌اند.

فدراسیون فوتبال افغانستان اما با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که اعضای این فدراسیون و تیم ملی فوتبال افغانستان در این انفجار آسیبی ندیده‌اند. در این بیانیه آمده است: «انفجار صبح امروز که در نزدیکی فدراسیون فوتبال رخ داد به کارمندان و بازیکنان آسیب جدی نزده است و آنها از منطقه‌ای که انفجار رخ داده، تخلیه شده‌اند. تعدادی که در این منطقه بودند تنها بر اثر ریختن شیشه زخم‌های سطحی برداشته‌اند».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *