پنج شنبه, فروردین ۹, ۱۴۰۳

اقدمات پلیدانه ۲ جوان در تجریش

شوک: ۲ پسر موتور سوار که در بازار تجریش گوشی قاپی می کردند در تعقیب و گریز پلیسی دستگیر شدند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ مجتبی سهرابی منش، رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش گفت: با توجه به افزایش پرونده های موبایل قاپی در محدوده تجریش و بازار این محله، گشت های پلیسی محسوس و نا محسوس در نقاط آلوده فعال شدند.

وی ادامه داد: این گشت زنی ها ادامه داشت تا اینکه روز گذشته ماموران در محدوده بازار تجریش به یک موتورسیکلت هندا با ۲ سرنشین مشکوک شدند در حالیکه این افراد در حال زاغزنی طعمه شان بودند.

وی افزود: همچنین پلاک موتورسیکلت به طور کامل پوشانده شده بود که بر این اساس، نیروهای گشتی وارد عمل شدند و متهمان را که پس از شنیدن دستور ایست متواری شده بودند، در تعقیب و گریزی ۱۰ دقیقه ای دستگیر کردند و به کلانتری دلالت دادند.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: از متهمان یک قبضه قمه همراه ۲ دستگاه گوشی سرقتی کشف شد و در ادامه با بررسی سوابق شان مشخص شد هر دو نفر سابقه دار و معتاد به شیشه مخدر و هروئین هستند.

براساس این گزارش متهمان در کلانتری به ۷۰ فقره موبایل قاپی اعتراف کرده اند و برای تحقیقات بیشتر به پایگاه یکم پلیس آگاهی اعزام شدند.

رییس کلانتری ۱۰۱ تجریش در انتها از شهروندان خواست در حوالی بازار و نیز به هنگام خرید مراقبت لازم را از گوشی های خود داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *