پنج شنبه, فروردین ۹, ۱۴۰۳

سخنگوی دولت: موافق حضور زنان در ورزشگاه هستیم

شوک : علی ربیعی به اتفاقات اخیر درباره خودسوزی دختر آبی و پرونده دختر وزیر سابق صمت پرداخت.

به گزارش رکنا ، سخنگوی دولت گفت: دولت موافق حضور زنان در ورزشگاه‌هاست و طبق گزارش وزیر ورزش، زیرساخت‌های لازم مثل معبر، مکان، سرویس های جداگانه در همه ورزشگاه‌ها آماده است.

علی ربیعی در حاشیه جلسه هیات دولت با اشاره به جلسه اخیر سران قوا، گفت: نشست اخیر سران قوا مفید و مناسب بود. در این جلسه اوضاع اقتصادی کشور و برنامه های سه قوه برای بهبود شرایط فعلی یکی از محورهای مهم این نشست بوده است. از دیگر محورهای نشست اخیر، بررسی در خصوص مسائل منطقه ای، بین المللی، آخرین وضعیت برجام و گام سوم ایران و همچنین تاکید بر مبارزه با فساد و رفتاری پیشگیرانه در این خصوص بود.

ربیعی در ادامه اعلام کرد: موضوع مرحومه سحر و حضور زنان در ورزشگاه‌ها یکشنبه پیش در دولت مطرح شد. دولت موافق حضور زنان در ورزشگاه‌هاست و طبق گزارش وزیر ورزش، زیرساخت های لازم مثل معبر، مکان، سرویس های جداگانه در همه ورزشگاه ها آماده است. ورزشگاهی نیست که این زیرساخت ها را نداشته باشد.

وی افزود: خانم‌ها هم می توانند در همه بازی های ملی حضور یابند. شرایط دارد به سمتی پیش می رود که زنان در مسابقات لیگ حضور یابند. مردان هم باید ملاحظات اخلاقی را رعایت کنند تا برخی نگرانی ها رفع شود.

سخنگوی دولت در مورد خودسوزی دختری که به دختر آبی معروف شد،‌ گفت: گزارش‌هایی تهیه می‌شود و ابعاد موضوع بررسی می شود.

وی در پاسخ به سئوالی درباره شبنم نعمت زاده، اظهار کرد: اطلاعات من این است که وی بدهکاری در حوزه دارو دارد و اطلاعات بیشتر ندارم. امیدوارم قوه قضائیه اطلاعات بیشتری دهد.

ربیعی درباره اقدامات دولت برای کارت‌های سوخت،‌ گفت: گام بعدی کاهش بنزین زدن بدون کارت است، به نظرم سیاست درستی آقای زنگنه اتخاذ کرده که الان سی لیتر بدون کارت شخصی است و در ادامه این رقم،  ۱۵ لیتر می شود.

رکنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *