یکشنبه, اردیبهشت ۳۰, ۱۴۰۳

نقشه پلید زن جوان برای کشاندن راننده مسافرکش به خلوتگاه

شوک آنلاین: در آخرین ‌روز سال قبل با اعلام یک سرقت مسلحانه از راننده یک خودرو سواری در مشهد، پرونده‌ای در‌این‌باره تشکیل و مأموران کلانتری میرزاکو چک‌خان با حضور در محل وقوع جرم، تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کردند.

شاکی که راننده یک خودرو سواری مسافربر بود با مشاهده مأموران اعلام کرد که راننده یک خودرو دیگر با تهدید اسلحه وجوه نقد او را زورگیری کرده و متواری شده است.

این راننده درباره این ماجرا اعلام کرد که در مسیر کمربندی مشهد خانمی جوان به عنوان مسافر سوار خودرو او شده و قرار بوده که به صورت دربست به خیابان احمدآباد بروند اما در میانه راه خانم جوان مسیرش را تغییر می‌دهد و از راننده می‌خواهد که او را به خیابان سرخس برساند.

با ورود خودرو به یک کوچه فرعی، یک خودرو سواری سفیدرنگ جلوی خودرو او را می‌گیرد و سرنشین خودرو سفید رنگ اقدام به فیلم‌برداری از آن‌ها می‌کند. مسافر از خودرو پیاده شده و به فیلم‌برداری اعتراض می‌کند که در این لحظه راننده خودرو مقابل اعلام می‌کند که مأمور است و سپس با بیرون کشیدن اسلحه اقدام به سرقت وجوه نقد راننده کرده و از صحنه متواری می‌شود.

مأموران تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کردند و توانستند سارق را چهره‌زنی و شناسایی کنند. مأموران در ادامه موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در اطراف کمربندی مشهد شدند و با هماهنگی قضایی متهم را دستگیر کردند.

در بررسی پرونده این سارق بیست‌ودوساله مشخص شد که این فرد از اسلحه قلابی در متهم ادامه دارد. سرقت استفاده کرده است و تحقیقات از متهمان ادامه دار

د.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *