جمعه, اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۳

پسربچه بدجوری از مدیر مدرسه کتک خورد! / در زابل رخ داد

شوک: مسئول اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: ادعای ضرب و شتم دانش آموز توسط مدیر یکی از مدارس ابتدایی شهرستان زابل صحت ندارد.

علی مرادی مسئول اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: ادعای ضرب و شتم دانش آموز توسط مدیر یکی از مدارس ابتدایی شهرستان زابل صحت ندارد بلکه وقتی ۲ دانش آموز بایکدیگر درگیر شده اند مدیر مدرسه با وساطت از ادامه درگیری جلوگیری کرده است.

علی مردای افزود: اواخر وقت روز چهارشنبه ۲ دانش آموز مدرسه ابتدایی به شدت با یکدیگر درگیر می‌شوند که برای جلوگیری از ادامه این درگیری فیزیکی و بروز مشکلات دیگر، مدیر مدرسه بلافاصله وارد عمل شده و آنان را از هم جدا می‌کند.

وی ادامه داد: در این اتفاق دانش آموزی که عامل درگیری نبوده پس از ارشاد توسط عوامل اداری و آموزشی مدرسه عذرخواهی می‌کند، اما والدین دانش آموز ضارب ضمن شانتاژ در رسانه‌ها و تماس‌های مکرر در چندین مرحله کادر مدرسه را تهدید کردند با این وجود عوامل اداری و آموزشی مدرسه با خویشتن داری و آرامش با آنان برخورد کردند.

مسئول اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان افزود: بعد از این اتفاق والدین دانش آموز ضارب از فرستادن فرزندشان به مدرسه جلوگیری می‌کنند.

وی تصریح کرد: ذکر چند مطلب خالی از لطف نیست اینکه محل زندگی این دانش آموز در خیابان دیگری از زابل و خارج از محدوده مدرسه مورد نظر بوده و با توجه به وجود مدرسه‌ی ابتدایی در نزدیکی منزل ایشان والدین نامبرده با آوردن اجاره نامه جعلی اقدام به ثبت نام فرزندشان در این مدرسه کرده اند.

وی افزود: نامبرده با دانش آموز دیگری (با نام محفوظ) به صورت فیزیکی درگیر که با وساطت مدیر مدرسه از ادامه این درگیری جلوگیری شده است، اما والدین وی چرا و با چه انگیزه‌ای ادعای تنبیه توسط عوامل مدرسه را مطرح کرده اند، هنوز مشخص نیست.

مرادی ادامه داد: ارعاب عوامل مدرسه و متهم ساختن و تهدید آنان با چه انگیزه‌ای صورت گرفته است نیز معلوم نیست.

مسئول اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس اعلام مدیر مدرسه گرچه با این ادعای کذب و بی اساس وجهه آموزش و پرورش و دبستان مورد نظر تخریب و نسبت به مدیر و کادر اداری و آموزشی آن ظلم شده است، اما باز هم با رافت اسلامی و گذشت و روحیه معلمی از خطای صورت گرفته می‌گذریم و در صورت تکرار این ادعا حق پیگیری حقوقی و قضایی را برای خویش محفوظ می‌دانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *