سه شنبه, اردیبهشت ۱۱, ۱۴۰۳

بازداشت آرنولد آبادان

شوک: دزد پایه های فشار قوی در آبادان دستگیر شد.

چندی قبل ماموران پلیس در جریان به سرقت رفتن پایه‌های فلزی دکل‌ های فشارقوی برق قرار گرفتن و تیمی از ماموران پلیس آبادان برای دستگیری عامل این دزدی ها وارد عمل شدند.

ماموران کلانتری ۱۸ ذوالفقاری در گام نخست به سراغ دوربین های مداربسته رفته و در بررسی ها مشخص شد که دزد سابقه دار که مسعود معروف به آرنولد است در این سرقت ها حضور داشته و در ادامه ماموران پی بردند که مسعود به تازگی از زندان آزاد شده است.

بدین ترتیب تحقیقات برای دستگیری متهم کلید زده شد و خیلی زود ماموران با اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه وی شده و در عملیاتی غافلگیرانه مسعود آرنولد را دستگیر کردند و در بازرسی از مخفیگاه وی پایه های فلزی دکل های فشار قوی برق به دست آمد.

مسعود که در بین دوستانش به خاطر شجاع و نترس بودنش معروف به آرنولد شده در اعترافاتش گفت: با دستگاه سنگ فرز شارژِی اقدام به بریدن پایه های فلزی کرده و با موتور ۳ چرخ آنها را جابجا می کردم.

یکی از کارشناسان اداره برق در راستای این سرقتها به رکنا گفت: سرقت پایه های فلزی بسیار خطرناک است و اگر این دکل های فشارقوی روی زمین می افتادند یک بحران جدی در آبادان و خرمشهر رقم می خورد.

بنا بر این گزارش، متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *