پنج شنبه, اردیبهشت ۲۷, ۱۴۰۳

۲ تبهکار پلید غرب تهران در دام پلیس+ عکس

شوک: ۲ سارق سریالی که در غرب تهران دست به سرقت های لوازم داخل خودرو می زدند در تعقیب و گریز پلیسی دستگیر شدند.

2 تبهکار پلید غرب تهران در دام پلیس+ عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ اکبر مرادی رییس کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان گفت: از مدتی پیش کهسرقت های سریالی خودرو و لوازم آن در محدوده غرب تهران شدت گرفت، موضوع در کمیسیون سرقت سرکلانتری مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا در این خصوص تدابیر جدیدی اتخاذ و تیم های عملیاتی به بررسی محیط های آلوده پرداخته و متهمان را شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در گشت های شبانه روزی و بررسی های انجام شده از سوی ماموران عملیات کلانتری، نقاط آلوده تحت کنترل و نظارت قرار گرفت تا این که این اقدامات شب گذشته نتیجه داد و ماموران موفق به شناسایی سرنشینان مشکوک یک خودروی سواری مشکی رنگ شدند و برای بررسی به آنها دستور توقف دادند.

وی افزود: با توقیف خودرو، تحقیقات از متهمان آغاز شد و در جریان بررسی ها مشخص شد که داخل خودرو تعداد زیادی لوازم مسروقه خودرو از جمله ضبط، باند، آچار و ابزار آلات دیگری وجود دارد که با کشف این لوازم هر دو متهم بازداشت و برای تحقیقات به کلانتری منتقل شدند.

کلانتر محله گلستان، بیان داشت: متهمان در تحقیقات انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت سریالی لوازم داخلی خودرو طی چند ماه گذشته اعتراف کردند و در ادامه به ۱۰ فقره سرقت لوازم داخلی خودرو و خودرو اقرار کردند که پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *