یکشنبه, اردیبهشت ۳۰, ۱۴۰۳

مار خطرناک از یک پراید در سردشت سر در آورد ! +عکس

شوک: مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ربط سردشت گفت: یک حلقه مار پس از زنده گیری از داخل یک دستگاه خودرو در دامان طبیعت رها شد.

این مار سمی خطرناک در جلوی پراید پنهان شده بود ! +عکس

 یونس بهرامی  افزود: طی تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر نفوذ یک حلقه مار سمی به داخل موتور خودرو، بلافاصله مأموران امداد و نجات به محل اعزام شدند.

وی اظهار داشت: این خودرو در کنار ساختمان ایستگاه پمپاژ آب این شهر که در نزدیکی دریاچه سد سردشت قرار دارد، پارک شده بود و احتمال می‌رود این مار برای دور شدن از گرما و آب خود را به درون این خودرو رسانده باشد.

بهرامی اضافه کرد: این شخص پس از آنکه با علائمی از وجود مار در داخل موتور خودرو خود مواجه می‌شود سریعاً با آتش نشانی تماس می‌گیرد.

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ربط گفت: با مراجعه مأموران امداد و نجات درب کاپوت خودرو باز شده و توسط ابزار مخصوص، مار به دام می‌افتد که خوشبختانه در این رابطه به کسی و حتی مار آسیبی وارد نشد.

امینی افزود: شهروندان در هنگام تردد در کنار رودخانه‌ها یا جنگل‌ها وسایل یا خودرو خود را بازدید کنند و در صورت مواجهه با حیوانات وحشی قبل از هر چیزی خونسردی خود را حفظ کرده و مراتب را به سرعت به اداره حفاظت محیط زیست یا آتش نشانی اطلاع دهند.

شهر ربط از توابع بخش مرکزی و در فاصله ۱۵ کیلومتری شهر سردشت قرار دارد؛ شهرستان سردشت با بیش از ۱۲۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و در امتداد مرزهای ایران با شمال عراق قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *