شنبه, اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۳

برق فشار قوی جان یک تبهکار را در فلاورجان گرفت

شوک آنلاین: فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان از مرگ یک سارق برق که بر اثر برق گرفتگی بالای تیر خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ حسن نیکبخت در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان در پی اطلاع از وقوع یک فوت مشکوک در یکی از روستاهای فلاورجان بلافاصله در محل حضور یافته و به تحقیق و بررسی در خصوص این موضوع پرداختند.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد فرد متوفی قصد چیدن کابل های تیرچراغ برق را داشته که پس از بالا رفتن از آن با برق فشار قوی برخورد کرده و دچار برق گرفتگی می شود و به علت شدت صدمه وارده به زمین سقوط کرده و در دم فوت می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان عنوان کرد: پس از تکمیل شدن تحقیقات فوت سارق توسط نیروهای اورژانس تائید و جسد متوفی به پزشکی قانونی منتقل شد.

سرهنگ نیکبخت، با هشدار به سارقان به ویژه سارقان کابل های برق اظهار داشت: سارقان کابل های برق علاوه بر اینکه باعث ایجاد خسارت به بیت المال و برهم زدن نظم و اخلال در زندگی مردم شهر ها و روستاها می شوند با خطر مرگ نیز دست و پنجه نرم می کنند و بنابراین پلیس به این افراد هشدار می دهد که از این گونه حوادث و وقایع عبرت بگیرند و راه کج دیگران را تجربه نکنند چرا با این کار یا با خطر مرگ مواجه می شوند و یا توسط پلیس دستگیر و تحویل قانون خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *