اخبار

تن‌هاخ/گل‌های الکی خوردیم، حیف شد!‏

اریک تن‌هاخ بعد از باخت یونایتد مقابل برایتون گفت تیمش در ‏جریان بازی از حریف بهتر بوده ولی دریافت دو گل که او بی‌دلیل ‏توصیف‌شان کرد باعث این شکست بوده است. ‏

منچستریونایتد که فصل را با پیروزی آغاز ‌کرده بود در هفته دوم به استادیوم ایمکس رفت و مقابل برایتون 2-‌‌1 شکست خورد.

اریک تن‌هاخ در پایان بازی گفت تیمش از نظر فوتبالی از حریف سر ‌بوده ولی دو گل بی‌دلیل دریافت کرده است. سرمربی یونایتد گفت ‌فوتبال بازی جزئیات است و یک تیم خوب نمی‌تواند مثل یونایتد در ‌بازی امروز از دروازه‌اش محافظت کند. ‌

ناراحتی از شکست در دقیقه 95؟

البته که خیلی ناراحتیم. به خصوص وقتی شما در بخش عمده ‌مسابقه از حریف سر باشید. بازی در کنترل ما بود. مالکیت توپ کامل ‌دست ما بود و از نظر فوتبالی خوب کار می‌کردیم. ولی دو گل خوردیم ‌که نباید می‌خوردیم و باختیم. ‌

اشتباه دفاع به خصوص در گل دوم محرز بود. نه؟

اگر از دروازه‌تان اینطور محافظت کنید معلوم است که امتیاز از دست ‌می‌دهید. فوتبال بازی جزئیات است و امروز این واقعیت را به ما ‌گوشزد کرد. همانطور که گفتم در چنین موقعیت‌هایی تیم باید خیلی ‌بهتر کار کند. ‌

یعنی از عملکرد تیمت در نیمه اول راضی هستی؟

در نیمه اول موقعیت‌های خوبی ساختیم. موقعیت‌های خوبی ‌داشتیم و فکر کنم بهترین موقعیت در نیمه اول گیر آماد افتاد بعد از ‌ارسالی که دیوگو داشت. بعد از آن میسون مونت هم فرصت خوبی ‌داشت. به نظرم سه چهار فرصت خوبی داشتیم و باید نیمه اول را ‌پیروز از زمین بیرون می‌آمدیم. ‌

چرا مونت را تعویض کردی؟

او مشکلاتی داشت. دچار آسیب شده بود و به همین خاطر بود که ‌تعویض شد.‌

چرا جیدون سانچو را بازی ندادی؟ مشکل شما پابرجا است؟

من باید تصمیم می‌گرفتم. ما مشکلاتی داشتیم و در این بازی ‌تصمیم بر اساس شرایط تیم این بود. سانچو باید برای به میدان ‌رفتن در این پست رقابت کند.